Beemster Foodservice
Partners

Samen spelen we in op de behoeftes van de klant

Juist in de foodservice wereld waar het draait om beleving, gastvrijheid en goede smaak, maakt Beemster graag het verschil. Door de hoge naamsbekendheid van Beemster kaas, de merkwaardering, de premium kwaliteit en de uitgesproken smaak kunt u meer waarde toevoegen voor uw onderneming en de gast. Wij werken veel samen met partners op het gebied van productontwikkeling, assortiment uitbreiding en inspiratie. Benieuwd hoe en met wie we dat doen? Lees dan verder. 

Michel van der Kroft, SVH Meesterkok en chef van restaurant ’t Nonnetje** in Harderwijk

 

"Ik ben gek op Beemster kaas. Ik woon in de buurt van de Beemster en eet de kaas al zo lang ik me kan herinneren. Heerlijk. Vroeger gewoon thuis op de boterham, maar als chef heb ik me de laatste jaren ook steeds meer verdiept in de herkomst, productie en rijke geschiedenis van deze kaas. Dat heeft me alleen maar enthousiaster gemaakt om met Beemster te werken."                                                                                                                                                     Foto; Pim Ras

 

 

Jacco Heijkoop, oprichter van The Tosti Club Group


“Bij The Tosti Club laat je de kaas niet van je brood eten! Daar zijn de échte tosti’s met Beemster kaas te lekker voor. Wij vinden dat op de lekkerste tosti’s de lekkerste kaas hoort en dat is voor ons toch wel echt Beemster kaas!  Want in samensmelten zijn wij goed. 😉"

Rogier Jägers, Shopdevelopment & Foodmanager bij De Haan Minerale Oliën


“De producten van Beemster kaas zijn stuk voor stuk van fantastische smaak en kwaliteit. Naast Jong Belegen 48+ zijn we nu ook over op de Oud 48+ en beleggen we al onze verse brood producten met Beemster kaas. Zo beleggen we ook onze Panini’s met Beemster kaas en voeren we de tosti’s van The Tosti Club, ook belegd met Beemster kaas. Daarbij verkopen we het Beemster kaasbroodje als warme snack. Onze klanten waarderen de kwaliteit die we voeren en we hopen de lijn Beemster verder te kunnen uitbreiden."

Saskia de Jong, Commercieel Manager bij Royal Smilde


"Het is inmiddels een klassieker; het Beemster kaasbroodje. Een fijne samenwerking dat leidde tot het premium kaasbroodje die nu niet meer weg te denken is. Onlangs hebben we ook samen een range mini quiches ontwikkeld. Beemster kaas is een prachtig merk met een unieke smaak waar wij in de toekomst nog vaak mee zullen samenwerken!” 

Wim Betten, CEO bij CONO Kaasmakers

 

Als kleine toonaangevende boerencoöperatie weten we als geen ander hoe belangrijk het is om samen te werken. Daarom ben ik trots op onze boeren, kaasmakers, (RMO-)chauffeurs, en alle andere CONO collega’s die er alles aan doen om samen met onze partners de klant en consument te voorzien van onze heerlijke kaas.

Onze melkveehouders zorgen goed voor hun koeien. De bedrijven worden generatie op generatie doorgegeven. Met alle kennis en passie voor duurzame en lekkere melk, met als resultaat de allerlekkerste Beemster kaas.”